Reklamní taška oslovuje veřejnost
Pamatujete se na film „Jak básníci přicházejí o iluze“? Objeví se tam scéna, jak Štěpán Šafránek prodává noviny – Večerník Praha. Prodej se uskutečňuje v suterénu, ve vestibulu pražského metra a vedle Štěpána stojí muž, který vykřikuje drsná hesla souvztažící s obsahem novin, zatímco Štěpán se snaží jít na to pozitivně a nabádá kolemjdoucí, aby se zamysleli sami nad sebou, nad svým životním stylem, a aby zlepšili hlavně sami sebe. Jenže práce na sobě je namáhavější, a tak se prodej novin daří spíše tomu muži, co poukazuje na různé loupeže, katastrofy a destrukce. Jenže život je takový, jaký si jej vytvoříme, naše planeta bude taková, jak se k ní budeme chovat, a každý životní krok se nám jednou vrátí – proto je rozumnější zapracovat na sobě, než se soustředit na závist a nenávist, které přináší jen problémy a katastrofické scénáře.
Tímto vám chceme naznačit, že máte-li možnost pořídit plátěné tašky s potiskem, je zde k dispozici poměrně velká propagační plocha pro vhodný potisk. Nemusíte jít na to přímo jako Štěpán, postačí lidem předhodit nějaký osobní příklad. Kupříkladu pokud vytisknete na tašku fotku ležícího seniora, jak jej krmí ošetřující sestra, nebo člověka na vozíku, který je součástí pracovního kolektivu a lidé jej berou za sobě rovného, anebo záběr na zvířecí útulek, kde se o zvířata starají s láskou (a takových příkladů lidskosti je celá řada), a některé fotky opatříte i vhodným komentářem, například „Nebuďme lhostejní k potřebám druhých v nouzi“, bude to na lidi kolem vás působit pozitivně.
Každý si pak může lépe uvědomit, o čem je život, jaký má smysl, a že na prvním místě je láska a moudrost, dobré mezilidské vztahy, nikoli války, rozepře a konflikty. Docela obyčejná reklamní taška s potiskem, anebo deštník, čepice, mikina, osuška a jakýkoli jiný reklamní textil, tu bude mít své důležité místo.